Selvbetjening

Gjennom våre kundeportaler har man tilgang til informasjon om tjenester levert av TDC. Kundeportalene henter data direkte fra våre produksjons-, drifts- og fakturasystem slik at du alltid har oppdatert informasjon.

Ønsker du å finne ut mer om våre tjenester, kan du også benytte Kom i gang sidene

TDC Min Side – telefoni

TDC Min Side er beregnet på deg som bruker av våre telefonitjenester. Løsningen gir deg oversikt over forbruk og muligheter for å endre innstillinger på din telefon eller talepost og få nyttige tips til hvordan tjenestene benyttes.

Her kan du

  • Se ditt mobilforbruk for inneværende måned
  • Se fakturert forbruk for tidligere måneder
  • Endre dine telefoninnstillinger
  • Sende SMS til enkeltpersoner og grupper
  • Bedriftsintern telefonliste
  • Redigere opplysningsinfo

TDC Invoice Online - fakturaportal

TDC Invoice Online er en web basert fakturaportal som gir deg som kunde full tilgang til tjenester for vedlikehold av egne data, bestillingsmoduler for online bestilling av mobil samt mulighet til å fordele alle typer telekostnader i henhold til egen kontoplan.

Løsningen gir deg

  • Samlefaktura
  • Full kontroll og oversikt over alle kostnader
  • Automatisering og effektivisering av fakturahåndtering
  • Administrasjon av brukere, inkludert tildeling av roller mm
  • Filoverføring og rapporter til alle kjente standarder
  • Tid og kostnadsbesparelse

TDC Service Online

Gjennom TDC Service Online får du tilgang til ditt kundeforhold og de tjenestene som er levert av TDC.  Kundeportalen henter data direkte fra våre produksjons-, drifts- og fakturasystem har du alltid tilgang til den seneste informasjonen.

Her kan du

  • Lese driftsmeldinger
  • Melde feil
  • Følge status på prosesser
  • Hente ut rapporter
  • Finne historikk over feilmeldinger

TDC Skybasert Telefoni

TDC Skybasert Telefoni er en komplett telefoniløsning som inneholder mobiltelefoni, IP-telefoni, mobilapp og mobil – alt samlet i skyen. Her kan du administrere trafikken som kommer inn til bedriften.

Her kan du

  • Endre innstillinger
  • Definere åpningstider
  • Administrere anropsstyring
  • Opprette og endre køer
  • Legge til lydfiler i mediabanken
  • Hente rapporter
  • Sette opp integrasjon med AC Sync og Exchange