Kundeservice

Kundeservice

Kundeservice

Hurtig og pålitelig hjelp med TDC Nordic
I TDC vet vi at det ikke er nok å være ledende på teknologi og kundetilpassede løsninger. Kundeservice er vel så viktig. Den store forskjellen for våre kunder er de ”myke faktorene”, nemlig menneskene som jobber hos oss og det de gjør for å gjøre hverdagen enklere for våre kunder. I situasjoner hvor man trenger kundeservice til å løse et problem kan hvert sekund betones som en evighet – i TDC setter vi derfor strenge krav til vår kundeservice, noe vi forventer at våre kunder også gjør. Vi besvarer over 90 % av alle innkommende samtaler til 02150 på under 15 sekunder, og kundene blir alltid rutet direkte til den som har spesialkompetanse på området de trenger hjelp til, enten det dreier seg om fakturaspørsmål, linjebrudd eller spørsmål rundt bruk av mobiltelefon. Når du ringer kundeservice skal du få akkurat den hjelpen du trenger.

For å gjøre det enda lettere for våre kunder å holde oversikt gir vi nå direkte adgang til våre systemer gjennom kundeportalen TDC Service Online. I TDC Service Online kan våre kunder melde inn feil og følge med på feilmeldinger, få oversikt over sine fakturaer, se statistikk på hvor mye båndbredde de til enhver tid bruker samt sende inn og følge opp bestillinger hos oss – alt i et grensesnitt.

For mer informasjon om TDC Service Online klikk her

Kundeservice: Tlf 02150, e-post 02150@tdc.no